Reszponzív e-mail designt tervezni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell reszponzív e-mail designt tervezni? ==
 
== Hogyan kell reszponzív e-mail designt tervezni? ==
  
[[Fájl:reszponziv_email_design_.jpg|right|300 px]]Ma már szinte mindenki okostelefonnal vagy tablettel a kezében jön-megy, amely eszközöket a tulajdonosaik elsősorban e-mailek olvasására használnak a hírek böngészése és az információk keresése mellett (KutatóCentrum – Smart Phone Report 2013 ősz és Tablet Report 2012). „Mobil világunkban” egyre fontosabbá válik tehát, hogy e-mail marketing kampányaink során képernyőbarát üzeneteket (hírlevelek, direkt marketing levelek) tervezzünk. Cikkünkben néhány tanácsot adunk ahhoz, hogy mire figyeljünk a „mobil-first” szemléletnek eleget tevő e-mail design kialakításakor. Ha célcsoportunk mobileszközön is megnyitható és kiválóan olvasható üzeneteket kap kézhez, és nem kell bosszankodnia az e-mail hiányos megjelenése miatt, akkor a felhasználói élmény növekedésével párhuzamosan nagy valószínűséggel a megnyitások és a weboldalunkra történő átkattintások számát is jelentősen növelhetjük, és az adatbázisunkból sem veszítünk feliratkozókat.
+
[[Fájl:reszponziv_email_design.jpg|right|300 px]]Ma már szinte mindenki okostelefonnal vagy tablettel a kezében jön-megy, amely eszközöket a tulajdonosaik elsősorban e-mailek olvasására használnak a hírek böngészése és az információk keresése mellett (KutatóCentrum – Smart Phone Report 2013 ősz és Tablet Report 2012). „Mobil világunkban” egyre fontosabbá válik tehát, hogy e-mail marketing kampányaink során képernyőbarát üzeneteket (hírlevelek, direkt marketing levelek) tervezzünk. Cikkünkben néhány tanácsot adunk ahhoz, hogy mire figyeljünk a „mobil-first” szemléletnek eleget tevő e-mail design kialakításakor. Ha célcsoportunk mobileszközön is megnyitható és kiválóan olvasható üzeneteket kap kézhez, és nem kell bosszankodnia az e-mail hiányos megjelenése miatt, akkor a felhasználói élmény növekedésével párhuzamosan nagy valószínűséggel a megnyitások és a weboldalunkra történő átkattintások számát is jelentősen növelhetjük, és az adatbázisunkból sem veszítünk feliratkozókat.
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
43. sor: 43. sor:
 
*[http://www.emailmarketing.hu/tudasbazis/hirlevel-sablon-template-minta/169/ Hírlevél sablonok szakértőktől]
 
*[http://www.emailmarketing.hu/tudasbazis/hirlevel-sablon-template-minta/169/ Hírlevél sablonok szakértőktől]
 
*[http://www.sakkom.hu/e-mail-marketing-kategoria/ SAKKOM blog: e-mail marketinggel kapcsolatos bejegyzések]
 
*[http://www.sakkom.hu/e-mail-marketing-kategoria/ SAKKOM blog: e-mail marketinggel kapcsolatos bejegyzések]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)