Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket szerkesztése

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket? ==
 
== Hogyan kell optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket? ==
  
[[Fájl:adwords_optimalizalas.jpg|right|350 px|saját szerkesztésű fotó]]AdWords kampányt nem olyan bonyolult [[AdWords_kampányt_indítani|indítani]], de azt követően is folyamatosan nyomon kell követnünk, és ha szükséges, akkor olyan módosításokat kell végrehajtanunk rajta, amelyekkel javíthatjuk teljesítményének hatékonyságát. A hirdetések sikerének elengedhetetlen feltétele tehát az optimalizálás, amelynek hatása a magasabb minőségi mutatókban, az alacsonyabb költségekben és a jobb befektetés-megtérülésben mutatkozhat meg. Fontos azonban, hogy mindig a hirdetésekkel elérni kívánt céloknak („Több kattintást szeretnék”, „Szeretném növelni az átkattintási arányt”, „A cég arculatát szeretném erősíteni”) megfelelő optimalizálási stratégiát válasszunk. A legtöbb esetben a többféle optimalizálási technika együttes alkalmazása a legjobb megoldás egy-egy kampány javítására. Lássuk, hogy a következő lehetséges hirdetési célkitűzések esetében milyen optimalizálási taktikákat érdemes bevetnünk a jobb eredmények eléréséhez!
+
[[Fájl:adwords_optimalizalas.jpg|right|350 px]]AdWords kampányt nem olyan bonyolult [[AdWords_kampányt_indítani|indítani]], de azt követően is folyamatosan nyomon kell követnünk, és ha szükséges, akkor olyan módosításokat kell végrehajtanunk rajta, amelyekkel javíthatjuk teljesítményének hatékonyságát. A hirdetések sikerének elengedhetetlen feltétele tehát az optimalizálás, amelynek hatása a magasabb minőségi mutatókban, az alacsonyabb költségekben és a jobb befektetés-megtérülésben mutatkozhat meg. Fontos azonban, hogy mindig a hirdetésekkel elérni kívánt céloknak („Több kattintást szeretnék”, „Szeretném növelni az átkattintási arányt”, „A cég arculatát szeretném erősíteni”) megfelelő optimalizálási stratégiát válasszunk. A legtöbb esetben a többféle optimalizálási technika együttes alkalmazása a legjobb megoldás egy-egy kampány javítására. Lássuk, hogy a következő lehetséges hirdetési célkitűzések esetében milyen optimalizálási taktikákat érdemes bevetnünk a jobb eredmények eléréséhez!
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
40. sor: 40. sor:
 
**'''Jelentések''': a személyre szabható oszlopoknak és lebontási lehetőségeknek köszönhetően azokra az adatokra koncentrálhatunk, amelyek fontosak lehetnek hirdetéseink optimalizálásához (kulcsszavak, hirdetésszövegek, hirdetéscsoportok teljesítménye)
 
**'''Jelentések''': a személyre szabható oszlopoknak és lebontási lehetőségeknek köszönhetően azokra az adatokra koncentrálhatunk, amelyek fontosak lehetnek hirdetéseink optimalizálásához (kulcsszavak, hirdetésszövegek, hirdetéscsoportok teljesítménye)
 
**'''Google Analytics''': megmutatja, hogy a felhasználók hogyan találtak rá honlapunkra, hogyan használták azt, amely információk alapján is javíthatjuk oldalunk eredményességét
 
**'''Google Analytics''': megmutatja, hogy a felhasználók hogyan találtak rá honlapunkra, hogyan használták azt, amely információk alapján is javíthatjuk oldalunk eredményességét
*Használhatunk hirdetésbővítményeket is. Például hely- és hívásbővítménnyel azoknak az ügyfeleknek segíthetünk, akik készen állnak a vásárlásra, és csak egy pontos címre van szükségük, vagy arra, hogy okostelefonon a hirdetésünk mellett megjelenő click-to-call gombra kattintva fel tudja hívni az üzletünket. Közösségi jelölésekkel, azaz a Google+ oldalunkon olvasható vélemények - hirdetéseink alatt történő - megjelenítésével a cégünk iránti bizalmat növelhetjük, építhetjük imázsunkat. 
 
*Kampánykísérletekkel a hirdetéseinket tartalmazó aukciók bizonyos részében tesztelhetjük az általunk beállított módosításokat. Megadhatjuk, hogy a keresések hány %-ánál működjenek a kísérleti módosítások (pl. új kulcsszavak, más CPC) és ezek meddig fussanak. A kapott eredményekből kiderülhet, hogy mennyire hatékonyak a bevezetett módosítások. Ha sikeresek, akkor a továbbiakban alkalmazzuk ezeket.
 
 
*[http://www.hogyankell.hu/Google_AdWords_kamp%C3%A1ny_k%C3%B6lts%C3%A9geit_cs%C3%B6kkenteni Hogyan kell a Google AdWords kampány költségeit csökkenteni?]
 
*[http://www.hogyankell.hu/Google_AdWords_kamp%C3%A1ny_k%C3%B6lts%C3%A9geit_cs%C3%B6kkenteni Hogyan kell a Google AdWords kampány költségeit csökkenteni?]
  
53. sor: 51. sor:
  
 
*Az ajánlatok (max. CPC/CPA/CPM) növelése helyett minőségi optimalizálásra törekedjünk!
 
*Az ajánlatok (max. CPC/CPA/CPM) növelése helyett minőségi optimalizálásra törekedjünk!
*Továbbfejlesztett kampányoknál lehetőség van dinamikus keresési-, illetve termékinformációs hirdetések futtatására. Azonban ezek több szakértelmet és gyakorlatot igényelnek!
 
 
*Tartsuk szem előtt kampányunk céljait és ezeknek megfelelően optimalizáljunk!
 
*Tartsuk szem előtt kampányunk céljait és ezeknek megfelelően optimalizáljunk!
 
*Kövessük nyomon kampányunk elért eredményeit, valamint a belőlük készült statisztikákat, és ezeket is vegyük figyelembe a megfelelő optimalizáláshoz!
 
*Kövessük nyomon kampányunk elért eredményeit, valamint a belőlük készült statisztikákat, és ezeket is vegyük figyelembe a megfelelő optimalizáláshoz!
60. sor: 57. sor:
  
 
*[http://support.google.com/adwords/certification/bin/static.py?hl=hu&page=examstudy.cs&rd=1/ A Google AdWords oktatóközpontja]
 
*[http://support.google.com/adwords/certification/bin/static.py?hl=hu&page=examstudy.cs&rd=1/ A Google AdWords oktatóközpontja]
*[https://support.google.com/adwords/?hl=hu#topic=3119071/ A Google AdWords súgóközpontja]
 
*[https://support.google.com/adwords/certification/answer/2471185?hl=hu&ref_topic=2795283/ A dinamikus keresési hirdetésekről való tudnivalók]
 
*[https://support.google.com/adwords/certification/answer/2454022?hl=hu&ref_topic=2795283/ A termékinformációs hirdetésekről való tudnivalók] 
 
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/06/12/szereti-e-google-az-ugynoksegeket-s-ha-igen-miert-nem/ SAKKOM blog: Szereti-e a Google az ügynökségeket, s ha igen, miért nem?]
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/06/12/szereti-e-google-az-ugynoksegeket-s-ha-igen-miert-nem/ SAKKOM blog: Szereti-e a Google az ügynökségeket, s ha igen, miért nem?]
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/16/google-adwords-remarketing-mire-figyeljunk/ SAKKOM blog: Google AdWords remarketing - mire figyeljünk?]
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/16/google-adwords-remarketing-mire-figyeljunk/ SAKKOM blog: Google AdWords remarketing - mire figyeljünk?]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)