LinkedIn hirdetési kampányt létrehozni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
== Hogyan kell LinkedIn hirdetési kampányt létrehozni? ==
+
== Hogyan kell LinkedIn hirdetési kampányt csinálni? ==
  
 
[[Fájl:LinkedIn.jpg|right]]A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés egyik legelterjedtebb platformja hazánkban. A Facebookhoz hasonlóan itt is futtathatunk hirdetéseket, amiket ráadásul elég jól célozhatunk, többek között cégméret, cégprofil, beosztás stb. szerint. A következő cikkben a LinkedIn hirdetés létrehozásának lépéseit mutatjuk be.
 
[[Fájl:LinkedIn.jpg|right]]A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés egyik legelterjedtebb platformja hazánkban. A Facebookhoz hasonlóan itt is futtathatunk hirdetéseket, amiket ráadásul elég jól célozhatunk, többek között cégméret, cégprofil, beosztás stb. szerint. A következő cikkben a LinkedIn hirdetés létrehozásának lépéseit mutatjuk be.
6. sor: 6. sor:
 
# '''Hozzunk létre egy céges fiókot!''' Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
 
# '''Hozzunk létre egy céges fiókot!''' Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
 
## Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
 
## Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
## A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)! [[Fájl:linkedin1.jpg]] [[Fájl:Linkedin2.jpg]]
+
## A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)!
## A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet! [[Fájl:Linkedin3.jpg]]
+
## A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet!  
# '''A hirdetés létrehozása:''' Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)! [[Fájl:Linkedin4.jpg]]
+
# '''A hirdetés létrehozása:''' Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)!
 
# '''Nevezzük el a kampányt!''' A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!  
 
# '''Nevezzük el a kampányt!''' A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!  
 
# '''Adjuk meg az érkezési oldalt!''' A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
 
# '''Adjuk meg az érkezési oldalt!''' A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
 
# '''Írjuk meg a hirdetést!''' A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
 
# '''Írjuk meg a hirdetést!''' A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
# '''További hirdetésverziók létrehozása:''' A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra! [[Fájl:Linkedin5.jpg]]
+
# '''További hirdetésverziók létrehozása:''' A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra!
# '''Célzás:''' Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt: [[Fájl:Linkedin6.jpg]]
+
# '''Célzás:''' Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt:
 
## Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
 
## Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
 
## Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
 
## Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
19. sor: 19. sor:
 
## További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
 
## További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
 
## Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
 
## Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
# '''Költségkeret és időzítés megadása!''' A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be: [[Fájl:Linkedin7.jpg]]
+
# '''Költségkeret és időzítés megadása!''' A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be:
 
## Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
 
## Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
 
## Beállíthatjuk a napi keretet.
 
## Beállíthatjuk a napi keretet.
41. sor: 41. sor:
 
* [http://partner.linkedin.com/ads/info/Ads_faqs_updated_en_US.html?utm_source=li&utm_medium=el&utm_campaign=gate-c LinkedIn AdS FAQ]
 
* [http://partner.linkedin.com/ads/info/Ads_faqs_updated_en_US.html?utm_source=li&utm_medium=el&utm_campaign=gate-c LinkedIn AdS FAQ]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog SAKKOM blog]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog SAKKOM blog]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)