Interakciót kiváltani a Facebook oldalon szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
6. sor: 6. sor:
 
# '''Legyünk nagyon tömörek!''' A posztok hosszát illetően a legjobb, ha a poszt szövege a 80 karaktert sem haladja meg, de a 140-en mindenképp próbáljunk meg belül maradni.
 
# '''Legyünk nagyon tömörek!''' A posztok hosszát illetően a legjobb, ha a poszt szövege a 80 karaktert sem haladja meg, de a 140-en mindenképp próbáljunk meg belül maradni.
 
# '''Kérdezzünk!''' Kérdés nélkül nincs válasz. Ez a Facebook-ra is igaz. Tehát bármilyen szöveges vagy képes posztot is használunk, legyen benne kérdés, amire válaszolhatnak vagy reagálhatnak a követők! Tanulmányok szerint, ha hosszabb szöveges bejegyzést rakunk ki (pár mondat), akkor a legjobb, ha a kérdés a végén hangzik le, mert így nagyobb az esélye, hogy a közönség tagjai reagálni fognak rá!
 
# '''Kérdezzünk!''' Kérdés nélkül nincs válasz. Ez a Facebook-ra is igaz. Tehát bármilyen szöveges vagy képes posztot is használunk, legyen benne kérdés, amire válaszolhatnak vagy reagálhatnak a követők! Tanulmányok szerint, ha hosszabb szöveges bejegyzést rakunk ki (pár mondat), akkor a legjobb, ha a kérdés a végén hangzik le, mert így nagyobb az esélye, hogy a közönség tagjai reagálni fognak rá!
# '''Indítsunk szavazást a Kérdés beépített Facebook funkció segítségével!''' A kérdésfeltevés speciális formája a Facebook beépített Kérdés alkalmazása, mellyel lehetőségünk van arra, hogy feltegyünk egy kérdést és azokhoz előre megadott válaszokat rendeljünk hozzá. Azt is személyre szabottan beállíthatjuk, hogy a rajongóink csak választhatnak a meglévő opciók közül vagy újakat is hozzáadhatnak. Például egy étterem esetében érdemes lehet a következő heti menüről egy rövid szavazást indítani, például: „Mit szeretnétek, mi legyen a következő heti menü?”. A kérdésfeltevések előnye, hogy a szavazó üzenőfalára kikerül, hogy szavazott, ezáltal motiválja a barátait is, viszont ezeket nem lehet előre időzíteni![[Fájl:Kérdés.png|center]]
+
# '''Indítsunk szavazást a Kérdés beépített Facebook funkció segítségével!''' [[Fájl:Kérdés.png|center]] A kérdésfeltevés speciális formája a Facebook beépített Kérdés alkalmazása, mellyel lehetőségünk van arra, hogy feltegyünk egy kérdést és azokhoz előre megadott válaszokat rendeljünk hozzá. Azt is személyre szabottan beállíthatjuk, hogy a rajongóink csak választhatnak a meglévő opciók közül vagy újakat is hozzáadhatnak. Például egy étterem esetében érdemes lehet a következő heti menüről egy rövid szavazást indítani, például: „Mit szeretnétek, mi legyen a következő heti menü?”. A kérdésfeltevések előnye, hogy a szavazó üzenőfalára kikerül, hogy szavazott, ezáltal motiválja a barátait is, viszont ezeket nem lehet előre időzíteni!
 
# '''Használjunk képeket a posztokban!''' Egyes tanulmányok szerint a képes posztok akár 39%-kal jobban is működhetnek az interakció szempontjából, mint az átlagos posztok. Kevésbé a kommentelés, inkább a like és a megosztás az, amit könnyen el lehet érni egy képes poszttal. Ami azért is jó, mert így mg tovább növelhetjük az elérésünket.
 
# '''Használjunk képeket a posztokban!''' Egyes tanulmányok szerint a képes posztok akár 39%-kal jobban is működhetnek az interakció szempontjából, mint az átlagos posztok. Kevésbé a kommentelés, inkább a like és a megosztás az, amit könnyen el lehet érni egy képes poszttal. Ami azért is jó, mert így mg tovább növelhetjük az elérésünket.
 
# '''Használjunk emotikonokat!''' Az emotikonok az internetes nyelvben a hangvétel és stílus jelölői. Azt már mindenki tudja, hogy a Facebookon elsősorban a közvetlen hangvételű, megmosolyogtató posztok működnek a legjobban még a „komolyabb” vállalatok vagy szervezetek esetében is. Az emotikonok ennek a könnyed hangvételnek az erősítésére szolgálnak. De itt sem mindegy, hogy melyikeket használjuk. Egy statisztika szerint az interakció szempontjából leghasznosabb emotikonok a következők: :D; :P; :-D; :(.  
 
# '''Használjunk emotikonokat!''' Az emotikonok az internetes nyelvben a hangvétel és stílus jelölői. Azt már mindenki tudja, hogy a Facebookon elsősorban a közvetlen hangvételű, megmosolyogtató posztok működnek a legjobban még a „komolyabb” vállalatok vagy szervezetek esetében is. Az emotikonok ennek a könnyed hangvételnek az erősítésére szolgálnak. De itt sem mindegy, hogy melyikeket használjuk. Egy statisztika szerint az interakció szempontjából leghasznosabb emotikonok a következők: :D; :P; :-D; :(.  
31. sor: 31. sor:
 
* [http://besocial.hu/2012/04/timeline-a-rajongoi-oldalakon-46-kal-tobb-interakcio-a-bejegyzeseknel/ Timeline a rajongói oldalakon = 46%-kal több interakció a bejegyzéseknél]
 
* [http://besocial.hu/2012/04/timeline-a-rajongoi-oldalakon-46-kal-tobb-interakcio-a-bejegyzeseknel/ Timeline a rajongói oldalakon = 46%-kal több interakció a bejegyzéseknél]
 
* [http://brandtrend.hu/napichart/a-tokeletes-facebook-poszt/ A tökéletes Facebook poszt]
 
* [http://brandtrend.hu/napichart/a-tokeletes-facebook-poszt/ A tökéletes Facebook poszt]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)