Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Humort használni a marketingben

2 bájt törölve, 2014. október 21., 15:01
Hogyan kell humort használni a marketingben?
== Hogyan kell humort használni a marketingben? ==
[[Fájl:Use-Humor-in-Marketing-Step-8.jpg|left|300px]]A vásárlók értékelik a humort, és nem csak azért, mert a nevetés felvidítja őket. Ha úgy látod, hogy a marketing -kampányod kicsit ellaposodott, a humor akár tökéletes megoldásul is szolgálhat. [[Fájl:Use-Humor-in-Marketing-Step-8.jpg]] A humor a modern emberi élet egy-egy aspektusát közvetíti, de néha bizony azt is sugallhatja, hogy az adott cég nem veszi túl komolyan sem a piacot, sem önmagát. A humor akkor is káros lehet a vállalat számára, ha a kampányt nem megfelelő módon választjuk meg, s ez által rossz ízlést tükröz a célközönség felé. Íme, néhány hasznos tipp, ami biztosan növelni fogja nemcsak a nevetések, de az eladások számát is.
== Lépések ==
== Lépések ==# '''Hívd össze a marketingrészleget és beszéld át velük a humor alkalmazását a későbbi kampányok során!''' Ahelyett, hogy beleerőltetnéd a humort a jelenlegi stratégiába, inkább tárd a kollégák elé a jövőre vonatkozó, ezzel kapcsolatos ötleted. Tisztázzátok a határokat, mint például a szarkazmus használatát (amit elég nehéz print anyagokon keresztül kommunikálni) vagy a jó ízlés határain kívül eső témákat, mint a nemmel, bőrszínnel vagy vallással kapcsolatos élcelődések. # '''Döntsd el, milyen üzenetet is akarsz kommunikálni!''' Majd válassz kreatív és szellemes megoldásokat annak illusztrálására. Egy üzenet ugyanúgy tálalható vicces és komoly köntösben is attól függően, hogy mely médiumokon (TV, rádió, internet stb.) keresztül kívánjuk közvetíteni azt.# '''Célozd meg üzenetnek a termékhez kapcsolódó személyiségjegyeket vagy hangulatot, ne magát a terméket.''' Ha például bútorokat árulsz, ne a kanapé kényelméből faragj viccet, inkább az hétvégi sporteseményt próbáld megragadni a humor forrásaként, aminek a közvetítését ugyebár bevett szokás a nappaliban található kanapéból figyelni.#*Gondolkozz úgy, mint egy komikus! Gondold végig a mindennapi helyzeteket, és fedezd fel a bennük rejlő humort, mert ezek a kézenfekvő poénok tuti sikerhez vezetnek.
# '''Hívd össze a marketingrészleget és beszéld át velük a humor alkalmazását a későbbi kampányok során!''' Ahelyett, hogy beleerőltetnéd a humort a jelenlegi stratégiába, inkább tárd a kollégák elé az ezzel kapcsolatos ötleted a jövőre vonatkozóan. Tisztázzátok a határokat, mint például a szarkazmus használatát (amit elég nehéz print anyagokon keresztül kommunikálni) vagy a jó ízlés határain kívül eső témákat, mint a nemmel, bőrszínnel vagy vallással kapcsolatok élcelődések.
# '''Döntsd el, milyen üzenetet is akarsz kommunikálni!''' Majd válassz kreatív és szellemes megoldásokat annak illusztrálására. Egy üzenet ugyanúgy tálalható vicces és komoly köntösben is attól függően, hogy mely médiumokon (TV, rádió, Internet stb.) keresztül kívánjuk közvetíteni azt.
# '''Célozd meg üzenetnek a termékhez kapcsolódó személyiségjegyeket vagy hangulatot, ne magát a terméket.''' Ha például bútorokat árulsz, ne a kanapé kényelméből faragj viccet, inkább az hétvégi sporteseményt próbáld meg megragadni a humor forrásaként, aminek a közvetítését ugyebár bevett szokás a nappaliban található kanapéból figyelni.
#*Gondolkozz új, mint egy komikus! Gondold végig a mindennapi helyzeteket, és fedezd fel a bennük rejlő humort, mert ezek a kézenfekvő poénok tuti sikerhez vezetnek.
== Tippek ==
38
szerkesztés