Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Facebook hirdetést létrehozni

26 bájt hozzáadva, 2013. november 11., 10:06
Lépések
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontok pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon- SAKKOM Interaktív blog]
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Üzlet-jog]]
935
szerkesztés