Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Facebook hirdetést létrehozni

27 bájt hozzáadva, 2013. november 11., 10:06
Lépések
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontok pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.
# '''Add meg, hogy milyen szöveggel szeretnéd megjeleníteni a hirdetésed!''' A Főcím megadása csak a jobb oldali hirdetések esetében fontos, mert az lesz az a szöveg, ami címként kivastagítva megjelenik a hirdetésben.
# '''Válaszd ki, hogy szeretnél-e szponzorált bejegyzést megjeleníteni a hirdetésedhez!''' Ez automatikusan be van pipálva a hirdetésszerkesztőben. Amennyiben ezt így is hagyod, egy harmadik típusú hirdetést is létrehozol, melynek lényege, hogy akik már kedvelik az oldalad azok ismerőseinek ezt meg fogja jeleníteni, ezzel is népszerűsítve oldalad.
# [[Fájl:celzas.png|right]]'''Határozd meg, hogy kinek jelenjen meg a hirdetés! A következő szempontok szerint szűrheted a megjelenési kört:'''
## Hely: Itt kiválaszthatod, hogy melyik országban vagy városban élőknek jelenjen meg a hirdetésed, illetve a város esetében 16, 40, 80 km-es (10, 25, 50 mérföld) vonzáskörzetet is kijelölhetsz. Tehát, ha például egy debreceni virágüzletnek szeretnél hirdetést feladni, akkor mindenképp érdemes maximum Debrecen város és 16 km-es körzetére célozni a hirdetésed.
## Életkor: Megadhatod, hogy milyen korosztálynak jelenjenek meg a hirdetéseid 13 éves kortól kezdve. Ez akkor fontos, ha például kifejezetten fiatalokat vagy időseket szeretnél megcélozni a hirdetéseddel.
## Nem: Azt is megadhatod, hogy csak férfiak vagy csak nők lássák a hirdetésed, esetleg mindketten. Például egy kizárólag női ruhákat áruló üzlet esetében fontos, hogy ne hirdessen feleslegesen férfiaknak.[[Fájl:celzas.png|center]]
## Kapcsolatok szűrése: Itt azt állíthatod be, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetésed, akik már kedvelik az oldaladat vagy éppen csak azoknak, akik még nem, esetleg kijelölhetsz egy másik oldalt is és kifejezetten az ő lájkolóira is szűrheted a megjelenést.
## Egyéb célzási szempontok: Még rengeteg más szempontra is szűrhetünk, melyek csak speciális esetben fontosak: pl. családi állapot, munkahely, tanulmányok stb.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon- SAKKOM Interaktív blog]
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Üzlet-jog]]
935
szerkesztés