Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Facebook hirdetést létrehozni

3 bájt törölve, 2013. november 11., 10:06
Lépések
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontok pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.
## Az ajánlat beváltása cél pedig azt segíti elő, hogy egy már Facebookon létrehozott ajánlatot népszerűsíts.
# '''Válaszd ki a helyet ahova a hirdetések mutatni fognak!''' Ha az oldalkedveléseket szeretnéd növelni vagy egy adott posztot szeretnél hirdetni, esetleg az ajánlatbeváltást népszerűsíteni, akkor írd be a Facebook oldal nevét. Viszont itt is csak olyan oldalt tudsz kiválasztani, melynek kezelője (adminja) vagy. Ha weboldalra mutató hirdetést szeretnél létrehozni, akkor az URL címet kell megadnod, az alkalmazásoknál pedig az alkalmazások elérését. Esemény népszerűsítése estén pedig az esemény konkrét URL elérését add meg!
# [[Fájl:kepfeltoltes.png|right]]'''Töltsd fel a képeket, melyeket használni szeretnél a hirdetéseidben!''' Ezt a képeknél a Kép feltöltése gombra kattintva teheted meg. Amennyiben szeretnéd, hogy mások hírfolyamában nagy képpel jelenjen meg a hirdetésed, akkor 600 x 225 képpont méretű képet tölts fel a hirdetéshez![[Fájl:kepfeltoltes.png|rightcenter]]# [[Fájl:jobboldal.png|right]]'''Döntsd el, hogy hol szeretnéd, hogy megjelenjen a hirdetésed!''' Az egyik lehetőség, hogy a jobb oldali hirdetések oszlopban jelenik meg a hirdetés, ennek előnézeti képét a jobb oldali oszlop fülre kattintva érheted el. Amennyiben nem szeretnéd, hogy itt megjelenjen a hirdetésed, akkor kattints a mellette levő eltávolítás gombra! A másik opció, hogy a hírfolyamban jelenik meg a hirdetésed, ennek előnézeti képét látod automatikusan a hirdetésszerkesztőben a Hírfolyam fülön. Amennyiben ezt nem szeretnéd használni, akkor az emellett levő eltávolítás gombra kell kattintani.[[Fájl:jobboldal.png|center]]
# '''Add meg, hogy milyen szöveggel szeretnéd megjeleníteni a hirdetésed!''' A Főcím megadása csak a jobb oldali hirdetések esetében fontos, mert az lesz az a szöveg, ami címként kivastagítva megjelenik a hirdetésben.
# '''Válaszd ki, hogy szeretnél-e szponzorált bejegyzést megjeleníteni a hirdetésedhez!''' Ez automatikusan be van pipálva a hirdetésszerkesztőben. Amennyiben ezt így is hagyod, egy harmadik típusú hirdetést is létrehozol, melynek lényege, hogy akik már kedvelik az oldalad azok ismerőseinek ezt meg fogja jeleníteni, ezzel is népszerűsítve oldalad.
# [[Fájl:celzas.png|right]]'''Határozd meg, hogy kinek jelenjen meg a hirdetés! A következő szempontok szerint szűrheted a megjelenési kört:'''
## Hely: Itt kiválaszthatod, hogy melyik országban vagy városban élőknek jelenjen meg a hirdetésed, illetve a város esetében 16, 40, 80 km-es (10, 25, 50 mérföld) vonzáskörzetet is kijelölhetsz. Tehát, ha például egy debreceni virágüzletnek szeretnél hirdetést feladni, akkor mindenképp érdemes maximum Debrecen város és 16 km-es körzetére célozni a hirdetésed.
## Életkor: Megadhatod, hogy milyen korosztálynak jelenjenek meg a hirdetéseid 13 éves kortól kezdve. Ez akkor fontos, ha például kifejezetten fiatalokat vagy időseket szeretnél megcélozni a hirdetéseddel.
## Nem: Azt is megadhatod, hogy csak férfiak vagy csak nők lássák a hirdetésed, esetleg mindketten. Például egy kizárólag női ruhákat áruló üzlet esetében fontos, hogy ne hirdessen feleslegesen férfiaknak.[[Fájl:celzas.png|center]]
## Kapcsolatok szűrése: Itt azt állíthatod be, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetésed, akik már kedvelik az oldaladat vagy éppen csak azoknak, akik még nem, esetleg kijelölhetsz egy másik oldalt is és kifejezetten az ő lájkolóira is szűrheted a megjelenést.
## Egyéb célzási szempontok: Még rengeteg más szempontra is szűrhetünk, melyek csak speciális esetben fontosak: pl. családi állapot, munkahely, tanulmányok stb.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon- SAKKOM Interaktív blog]
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Üzlet-jog]]
935
szerkesztés