Facebook hirdetést létrehozni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
9. sor: 9. sor:
 
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
 
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
 
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
 
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
+
## Az Alkalmazástelepítések pontok akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
 
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
 
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
 
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.  
 
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.  
46. sor: 46. sor:
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon - SAKKOM Interaktív blog]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon - SAKKOM Interaktív blog]
 
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
 
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)