Facebook hirdetést létrehozni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell {{PAGENAME}}? ==
 
== Hogyan kell {{PAGENAME}}? ==
[[Fájl:FBkep.jpg|right]] A Facebookon lehetőség van sokkal több ember elérésére is, nem csak azokéra, akik már kedvelik oldalunkat. Ennek legegyszerűbb módja, ha hirdetéseket hozunk létre, melyeknek ma már számos típusa létezik.
+
A Facebookon lehetőség van sokkal több ember elérésére is, nem csak azokéra, akik már kedvelik oldalunkat. Ennek legegyszerűbb módja, ha hirdetéseket hozunk létre, melyeknek ma már számos típusa létezik.
 +
 
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
# [[Fájl:hirdetes.jpg|right]]'''Lépj be a hirdetéskezelőbe!''' Ha még nem hoztál létre hirdetést, akkor ezt a baloldali menüsorban az Oldalak menüpont alatt lévő Hirdetés létrehozása gombbal teheted meg.  
+
# '''Lépj be a hirdetéskezelőbe!''' Ha még nem hoztál létre hirdetést, akkor ezt a baloldali menüsorban az Oldalak menüpont alatt lévő Hirdetés létrehozása gombbal teheted meg.  
# [[Fájl:Cél.png|right]]'''Válaszd ki a célt, amit szeretnél elérni a Facebook hirdetéssel!'''  
+
# '''Válaszd ki a célt, amit szeretnél elérni a Facebook hirdetéssel!'''  
 
## Ha minél több lájkolót szeretnél gyűjteni az oldaladra, akkor válaszd az Oldalkedvelések pontot!
 
## Ha minél több lájkolót szeretnél gyűjteni az oldaladra, akkor válaszd az Oldalkedvelések pontot!
 
## Ha egy adott posztot (bejegyzést, képet) szeretnél népszerűsíteni a Facebook oldaladról, akkor az Oldalbejegyzéssel kapcsolatos aktivitás növelése pontot érdemes választani.
 
## Ha egy adott posztot (bejegyzést, képet) szeretnél népszerűsíteni a Facebook oldaladról, akkor az Oldalbejegyzéssel kapcsolatos aktivitás növelése pontot érdemes választani.
 
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
 
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
 
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
 
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
+
## Az Alkalmazástelepítések pontok akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
 
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
 
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
 
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.  
 
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.  
 
## Az ajánlat beváltása cél pedig azt segíti elő, hogy egy már Facebookon létrehozott ajánlatot népszerűsíts.  
 
## Az ajánlat beváltása cél pedig azt segíti elő, hogy egy már Facebookon létrehozott ajánlatot népszerűsíts.  
 
# '''Válaszd ki a helyet ahova a hirdetések mutatni fognak!''' Ha az oldalkedveléseket szeretnéd növelni vagy egy adott posztot szeretnél hirdetni, esetleg az ajánlatbeváltást népszerűsíteni, akkor írd be a Facebook oldal nevét. Viszont itt is csak olyan oldalt tudsz kiválasztani, melynek kezelője (adminja) vagy. Ha weboldalra mutató hirdetést szeretnél létrehozni, akkor az URL címet kell megadnod, az alkalmazásoknál pedig az alkalmazások elérését. Esemény népszerűsítése estén pedig az esemény konkrét URL elérését add meg!
 
# '''Válaszd ki a helyet ahova a hirdetések mutatni fognak!''' Ha az oldalkedveléseket szeretnéd növelni vagy egy adott posztot szeretnél hirdetni, esetleg az ajánlatbeváltást népszerűsíteni, akkor írd be a Facebook oldal nevét. Viszont itt is csak olyan oldalt tudsz kiválasztani, melynek kezelője (adminja) vagy. Ha weboldalra mutató hirdetést szeretnél létrehozni, akkor az URL címet kell megadnod, az alkalmazásoknál pedig az alkalmazások elérését. Esemény népszerűsítése estén pedig az esemény konkrét URL elérését add meg!
# '''Töltsd fel a képeket, melyeket használni szeretnél a hirdetéseidben!''' Ezt a képeknél a Kép feltöltése gombra kattintva teheted meg. Amennyiben szeretnéd, hogy mások hírfolyamában nagy képpel jelenjen meg a hirdetésed, akkor 600 x 225 képpont méretű képet tölts fel a hirdetéshez![[Fájl:kepfeltoltes.png|center]]
+
# '''Töltsd fel a képeket, melyeket használni szeretnél a hirdetéseidben!''' Ezt a képeknél a Kép feltöltése gombra kattintva teheted meg. Amennyiben szeretnéd, hogy mások hírfolyamában nagy képpel jelenjen meg a hirdetésed, akkor 600 x 225 képpont méretű képet tölts fel a hirdetéshez!
# '''Döntsd el, hogy hol szeretnéd, hogy megjelenjen a hirdetésed!''' Az egyik lehetőség, hogy a jobb oldali hirdetések oszlopban jelenik meg a hirdetés, ennek előnézeti képét a jobb oldali oszlop fülre kattintva érheted el. Amennyiben nem szeretnéd, hogy itt megjelenjen a hirdetésed, akkor kattints a mellette levő eltávolítás gombra! A másik opció, hogy a hírfolyamban jelenik meg a hirdetésed, ennek előnézeti képét látod automatikusan a hirdetésszerkesztőben a Hírfolyam fülön. Amennyiben ezt nem szeretnéd használni, akkor az emellett levő eltávolítás gombra kell kattintani.[[Fájl:jobboldal.png|center]]
+
# '''Döntsd el, hogy hol szeretnéd, hogy megjelenjen a hirdetésed!''' Az egyik lehetőség, hogy a jobb oldali hirdetések oszlopban jelenik meg a hirdetés, ennek előnézeti képét a jobb oldali oszlop fülre kattintva érheted el. Amennyiben nem szeretnéd, hogy itt megjelenjen a hirdetésed, akkor kattints a mellette levő eltávolítás gombra! A másik opció, hogy a hírfolyamban jelenik meg a hirdetésed, ennek előnézeti képét látod automatikusan a hirdetésszerkesztőben a Hírfolyam fülön. Amennyiben ezt nem szeretnéd használni, akkor az emellett levő eltávolítás gombra kell kattintani.
 
# '''Add meg, hogy milyen szöveggel szeretnéd megjeleníteni a hirdetésed!''' A Főcím megadása csak a jobb oldali hirdetések esetében fontos, mert az lesz az a szöveg, ami címként kivastagítva megjelenik a hirdetésben.  
 
# '''Add meg, hogy milyen szöveggel szeretnéd megjeleníteni a hirdetésed!''' A Főcím megadása csak a jobb oldali hirdetések esetében fontos, mert az lesz az a szöveg, ami címként kivastagítva megjelenik a hirdetésben.  
 
# '''Válaszd ki, hogy szeretnél-e szponzorált bejegyzést megjeleníteni a hirdetésedhez!''' Ez automatikusan be van pipálva a hirdetésszerkesztőben. Amennyiben ezt így is hagyod, egy harmadik típusú hirdetést is létrehozol, melynek lényege, hogy akik már kedvelik az oldalad azok ismerőseinek ezt meg fogja jeleníteni, ezzel is népszerűsítve oldalad.
 
# '''Válaszd ki, hogy szeretnél-e szponzorált bejegyzést megjeleníteni a hirdetésedhez!''' Ez automatikusan be van pipálva a hirdetésszerkesztőben. Amennyiben ezt így is hagyod, egy harmadik típusú hirdetést is létrehozol, melynek lényege, hogy akik már kedvelik az oldalad azok ismerőseinek ezt meg fogja jeleníteni, ezzel is népszerűsítve oldalad.
21. sor: 22. sor:
 
## Hely: Itt kiválaszthatod, hogy melyik országban vagy városban élőknek jelenjen meg a hirdetésed, illetve a város esetében 16, 40, 80 km-es (10, 25, 50 mérföld) vonzáskörzetet is kijelölhetsz. Tehát, ha például egy debreceni virágüzletnek szeretnél hirdetést feladni, akkor mindenképp érdemes maximum Debrecen város és 16 km-es körzetére célozni a hirdetésed.
 
## Hely: Itt kiválaszthatod, hogy melyik országban vagy városban élőknek jelenjen meg a hirdetésed, illetve a város esetében 16, 40, 80 km-es (10, 25, 50 mérföld) vonzáskörzetet is kijelölhetsz. Tehát, ha például egy debreceni virágüzletnek szeretnél hirdetést feladni, akkor mindenképp érdemes maximum Debrecen város és 16 km-es körzetére célozni a hirdetésed.
 
## Életkor: Megadhatod, hogy milyen korosztálynak jelenjenek meg a hirdetéseid 13 éves kortól kezdve. Ez akkor fontos, ha például kifejezetten fiatalokat vagy időseket szeretnél megcélozni a hirdetéseddel.
 
## Életkor: Megadhatod, hogy milyen korosztálynak jelenjenek meg a hirdetéseid 13 éves kortól kezdve. Ez akkor fontos, ha például kifejezetten fiatalokat vagy időseket szeretnél megcélozni a hirdetéseddel.
## Nem: Azt is megadhatod, hogy csak férfiak vagy csak nők lássák a hirdetésed, esetleg mindketten. Például egy kizárólag női ruhákat áruló üzlet esetében fontos, hogy ne hirdessen feleslegesen férfiaknak.[[Fájl:celzas.png|center]]
+
## Nem: Azt is megadhatod, hogy csak férfiak vagy csak nők lássák a hirdetésed, esetleg mindketten. Például egy kizárólag női ruhákat áruló üzlet esetében fontos, hogy ne hirdessen feleslegesen férfiaknak.
 
## Kapcsolatok szűrése: Itt azt állíthatod be, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetésed, akik már kedvelik az oldaladat vagy éppen csak azoknak, akik még nem, esetleg kijelölhetsz egy másik oldalt is és kifejezetten az ő lájkolóira is szűrheted a megjelenést.
 
## Kapcsolatok szűrése: Itt azt állíthatod be, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetésed, akik már kedvelik az oldaladat vagy éppen csak azoknak, akik még nem, esetleg kijelölhetsz egy másik oldalt is és kifejezetten az ő lájkolóira is szűrheted a megjelenést.
 
## Egyéb célzási szempontok: Még rengeteg más szempontra is szűrhetünk, melyek csak speciális esetben fontosak: pl. családi állapot, munkahely, tanulmányok stb.
 
## Egyéb célzási szempontok: Még rengeteg más szempontra is szűrhetünk, melyek csak speciális esetben fontosak: pl. családi állapot, munkahely, tanulmányok stb.
44. sor: 45. sor:
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
  
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon - SAKKOM Interaktív blog]
+
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/10/09/kulcskerdes-lett-a-hirdetesunk-celja Kulcskérdés lett a hirdetésünk célja a Facebookon]
 
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
 
* [http://www.sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg/kozossegi-marketing-kampanyok Közösségi marketing kampányok]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)