Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Célkonverziót beállítani az Analyticsben

Nincs méretváltozás, 2012. szeptember 12., 10:13
Lépések
# '''Válasszuk ki azt a céltípust, amit használni szeretnénk.''' A regisztráció, az árajánlat vagy visszahívás kérése, a próbaverzió letöltése stb. mind-mind olyan cél, aminél egy URL-t fogunk megadni, hiszen azt mérjük, hogy egy adott oldalon volt e a honlaplátogató. Ha azonban azt szeretnénk célnak megadni, hogy mennyi időt töltött el a honlapon vagy hány oldalt tekintett meg, akkor e lehetőségek közül válasszunk (visit duration – látogatás időtartama, page/visit – oldalmegtekintés/látogatás). A leggyakrabban az URL-t szoktuk megadni, így a továbbiakban ennek beállításával foglalkozunk.
# '''Adjuk meg a cél URL-jét (Goal URL)!''' A domainnevet nem kell megadni, tehát ha az URL a www.peldaoldal.hu/zk78466754_tkhg54545, akkor csak a /zk78466754_tkhg54545 részt kell ide bemásolni. Itt fontos, hogy (leszámítva azt, amikor csak egy adott oldal meglátogatása a cél) olyan URL-t adjunk meg, ami egyedi és az úgynevezett köszönőoldalhoz tartozik. Tehát a példánk esetében nem a regisztrációs oldal linkjét kell megadni, hanem azt, amire érkezik a regisztráló a regisztrációt követően (ez a köszönőoldal). Ez azért fontos, mert elképzelhető, hogy valaki ugyan elmegy a regisztráció oldalára, de mégsem regisztrál be (pl. meggondolja magát, túl hosszúnak találja a regisztrációs folyamatot, nem akar bizonyos adatot megadni, ami kellene a regisztrációhoz, nem jól működik a rendszer stb.)
#* Regisztráció oldala:[[Fájl:koszonooldal1.png|550px]]#* Köszönőoldal:[[Fájl:koszonooldal2.png|550px]]
# '''Adjuk meg az egyezés típusát!'''
#* Exact Match: Pontosan a megadottnak kell lennie a cél URL-nek. Ha például a köszönőoldal linkje statikus (nem változik a regisztráció függvényében), akkor ezt célszerű megadni.
8
szerkesztés