Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Becserkészni a bloggereket

381 bájt hozzáadva, 2014. december 17., 14:17
Tippek
== Hogyan kell becserkészni a bloggereket? ==
[[Fájl:becserkeszni_bloggereket.jpg|right|http://www.freedigitalphotos.net/images/Internet_g170-Lens_Blog_p11497.html]]Az elmúlt években a PR-ügynökségek felfedezték a blogokat. Ez azonban általában nem azt jelenti, hogy lelkesen blogolni kezdenének, hanem inkább azt, hogy címlistájukra felvesznek néhány bloggert, majd őket is bombázzák közleményeikkel. Előfordul ugyan, hogy egy átmeneti témahiányban szenvedő (vagy az ügynökséget megsajnáló) blogger átvesz valamit a szövegből, de az esetek többségében a (virtuális) szemétkosárban, vagy az OMFG "szégyenfalon" landol a küldemény.
== Lépések ==
# '''Legyél rövid és friss.''' Ne akarj egyből egy hosszú és bonyolult közleményt lenyomni szegény blogger torkán. Ha érdekli a téma, úgyis keresni fog a részletekért.
# '''Az e-mail tárgymezőjében kerüld az iparági szakzsargont, a „sajtóközlemény” megjelölést és a CSUPA NAGYBETŰVEL írt szöveget.''' Ezzel nagyobb az esélyed, hogy elkerüld az azonnali törlést.
# '''Nem árt tudni, kinek írsz.''' A személyes megszólítás, illetve annak jelzése, hogy legalább 5 percet fordítottál már a blog tanulmányozására feltétlenül növeli a bizalmat. (A "Tisztelt Szerkesztőség" a legtöbb blog esetében nem annyira nyerő megszólítás. Ezt csak az ellensúlyozhatja, ha a téma valóban nagyon fontos a blogger számára.
* Írj blogot, így többet megtudsz a bloggerekről.
 
Ne használd a bloggert ingyenes reklámfelületként. A blogok kemény munkával készülnek. Ha hatékony megjelenést szeretnél kezeld partnerként az igényes blogok szerkesztőit. Gondolj bele, hány embert érnek el, majd hasonlítsd össze, mennyit fizetsz egy nyomtatott médiának az ő elérésükért. Így mindjárt más aspektusba kerül az, hogy miért nem várhatod el az ingyenes felületet.
== Amire szükséged lehet ==
1
szerkesztés