Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Hírlevelet készíteni a vállalat partnerei számára szerkesztése

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell hírlevelet készíteni a vállalat partnerei számára? ==
 
== Hogyan kell hírlevelet készíteni a vállalat partnerei számára? ==
  
[[Fájl:hirlevelp.jpg|right|190px]]Egy jól kihasználható, pontosan ellenőrizhető és rugalmas marketingeszköz van annak a kezében, aki hírlevélen keresztül kommunikál a partnereivel. A fent említett előnyök azonban önmagukban nem biztosítják e-mail marketing kampányunk sikerét. A kívánt eredményekért egy összetett feladat minden részletének alapos kidolgozása és felügyelete szükséges. A hírlevél tartalmi, szerkezeti és technikai követelményeinek eleget téve további speciális kihívásokkal is szembe kell néznünk, hogy hitelesek legyünk partnereink szemében. Hasznos, érdekes és friss információkkal kell szolgálnunk a céget – és így a partnereinket is – érintő aktuális piaci helyzetről, és lényegében bármiről, ami az üzletünket befolyásolhatja. A tervszerű, rendszeres és folyamatos kommunikáció elősegíti, hogy megbízható vállalatnak tekintsenek minket.
+
Egy jól kihasználható, pontosan ellenőrizhető és rugalmas marketingeszköz van annak a kezében, aki hírlevélen keresztül kommunikál a partnereivel. A fent említett előnyök azonban önmagukban nem biztosítják e-mail marketing kampányunk sikerét. A kívánt eredményekért egy összetett feladat minden részletének alapos kidolgozása és felügyelete szükséges. A hírlevél tartalmi, szerkezeti és technikai követelményeinek eleget téve további speciális kihívásokkal is szembe kell néznünk, hogy hitelesek legyünk partnereink szemében. Hasznos, érdekes és friss információkkal kell szolgálnunk a céget – és így a partnereinket is – érintő aktuális piaci helyzetről, és lényegében bármiről, ami az üzletünket befolyásolhatja. A tervszerű, rendszeres és folyamatos kommunikáció elősegíti, hogy megbízható vállalatnak tekintsenek minket.
 +
 
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
8. sor: 9. sor:
 
#'''Szerkezet:''' Jelöljünk ki egy struktúrát, amely köré a hírlevelek épülni fognak. Így a partnerek pontosan tudni fogják, hogy az őket érdeklő információkat melyik rovatban találják. Így például külön részt szentelhetünk az aktuális híreknek, eseményeknek, szakmai tartalomnak, eredményeknek, sajtómegjelenéseknek, vagy a gyakran ismételt kérdéseknek (GYIK) stb.
 
#'''Szerkezet:''' Jelöljünk ki egy struktúrát, amely köré a hírlevelek épülni fognak. Így a partnerek pontosan tudni fogják, hogy az őket érdeklő információkat melyik rovatban találják. Így például külön részt szentelhetünk az aktuális híreknek, eseményeknek, szakmai tartalomnak, eredményeknek, sajtómegjelenéseknek, vagy a gyakran ismételt kérdéseknek (GYIK) stb.
 
#'''Stílus:''' Nem szabad elfelejteni, hogy a hírlevél szövege és a dizájnelemek illeszkedjenek a cég arculati kézikönyvében leírtakhoz. Az e-mailben továbbított anyag a céget képviseli, ezért fontos, hogy jól beazonosítható és szövegalkotását, valamint vizuális elemeit tekintve is igényes legyen. Arról is dönteni kell, hogy a partnerekkel tegező vagy magázó hangnemben kommunikálunk. Az igényes hírlevelet az olvasók általában összefüggésbe hozzák a küldő szakmai felkészültségével is, ezért az elhanyagolása komoly következményekkel járhat.
 
#'''Stílus:''' Nem szabad elfelejteni, hogy a hírlevél szövege és a dizájnelemek illeszkedjenek a cég arculati kézikönyvében leírtakhoz. Az e-mailben továbbított anyag a céget képviseli, ezért fontos, hogy jól beazonosítható és szövegalkotását, valamint vizuális elemeit tekintve is igényes legyen. Arról is dönteni kell, hogy a partnerekkel tegező vagy magázó hangnemben kommunikálunk. Az igényes hírlevelet az olvasók általában összefüggésbe hozzák a küldő szakmai felkészültségével is, ezért az elhanyagolása komoly következményekkel járhat.
#'''Időzítés:''' Folyamatos és rendszeres kommunikációra van szükség, hiszen a hírlevél esetében a kiszámíthatóság erény. Az eredményesség érdekében ajánlott havonta 1-2 hírlevél kiküldése, ennél gyakoribb kiküldésre viszont lehetőleg ne vállalkozzunk, mert az már zavaró is lehet. Előfordulhat persze, hogy egy rendkívüli esemény hatására azonnali kommunikációra van szükség, ilyenkor nyugodtan küldhetünk különszámot a címlistán szereplőknek.   
+
#Időzítés: Folyamatos és rendszeres kommunikációra van szükség, hiszen a hírlevél esetében a kiszámíthatóság erény. Az eredményesség érdekében ajánlott havonta 1-2 hírlevél kiküldése, ennél gyakoribb kiküldésre viszont lehetőleg ne vállalkozzunk, mert az már zavaró is lehet. Előfordulhat persze, hogy egy rendkívüli esemény hatására azonnali kommunikációra van szükség, ilyenkor nyugodtan küldhetünk különszámot a címlistán szereplőknek.   
 
#'''Terjedelem:''' Törekedni kell arra, hogy az olvasás 1 percnél többet ne vegyen igénybe. A hírlevelet többnyire munka közben fogják elolvasni - pontosabban átfutni -, és ha a mondanivalónk túl körülményesen és hosszadalmasan van leírva, nem fogják venni a fáradságot, hogy belemerüljenek a szövegbe.  
 
#'''Terjedelem:''' Törekedni kell arra, hogy az olvasás 1 percnél többet ne vegyen igénybe. A hírlevelet többnyire munka közben fogják elolvasni - pontosabban átfutni -, és ha a mondanivalónk túl körülményesen és hosszadalmasan van leírva, nem fogják venni a fáradságot, hogy belemerüljenek a szövegbe.  
 
#'''Tagolás:''' Legyünk a fogalmazáskor lényegre törőek és tömören fogalmazzunk! Az e-mailnek ad egy szellős érzetet, ha gondosan tagoljuk a szöveget. Így a tartalmi szerkezetet a vizualitás is tükrözni fogja. Amennyiben az alfejezeteknek is adunk címet, könnyen el tudja dönteni a partnerünk, hogy melyik rész lehet érdekes számára, és melyik nem.
 
#'''Tagolás:''' Legyünk a fogalmazáskor lényegre törőek és tömören fogalmazzunk! Az e-mailnek ad egy szellős érzetet, ha gondosan tagoljuk a szöveget. Így a tartalmi szerkezetet a vizualitás is tükrözni fogja. Amennyiben az alfejezeteknek is adunk címet, könnyen el tudja dönteni a partnerünk, hogy melyik rész lehet érdekes számára, és melyik nem.
 +
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
48. sor: 50. sor:
  
 
* [http://www.hogyankell.hu/Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni Hogyan mérjük a hírlevél hatékonyságát?]
 
* [http://www.hogyankell.hu/Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni Hogyan mérjük a hírlevél hatékonyságát?]
 
[[Kategória:Munka-karrier]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 
 
[[Kategória:Munka-karrier]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 
 
[[Kategória:Munka-karrier]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)