Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Nyereményjátékot futtatni a Facebookon külső alkalmazással

12 bájt hozzáadva, 2013. június 26., 09:38
Lépések
#*beágyazható például honlapunkra is,
#*mobil eszközre optimalizált, tehát tableten, okostelefonon is jól használható
#'''Készítsünk játékszabályzatot és adatkezelési szabályzatot!''' A játékszabályzatba egyrészt be kell írni, hogy a játék nem a Facebook szervezésében valósul meg, nem is támogatja azt, másrészt a részvételi feltételeknél feltüntethetjük, hogy a játékban való részvétel regisztrációhoz kötött, nem elég oldalunk rajongójának lenni. Az adatkezelési szabályzatban pedig ismertetnünk kell, hogy mire használjuk fel az adatokat, hogyan védjük azokat (pl. a ránk bízott személyes adatokat csak és kizárólag arra használjuk fel, amire azt az adat tulajdonosa rendelkezésünkrebocsájtotta; nem adjuk ki harmadik félnek, stb.).#'''Használjuk az alkalmazás funkcióit!''' Nagyon fontos szabály, hogy a játék során csak az applikációba beépített funkciókat (pl. regisztrációs fül, szavazó gomb) lehet használni! Például TILOS szavaztatni a Facebook like, megosztás vagy és komment funkciójával, vagy lebonyolítani egy fotópályázatot a Facebook fotóalbumaiban.
#'''Válasszunk megfelelő nyereményt!''' Ha megoldható, akkor válasszunk cégünkhöz kapcsolódó nyereményt! Azonban minden esetben törekedjünk arra, hogy a fődíj legyen elég vonzó a célcsoportnak, de ne legyen túl nagy és értékes, mert nem fogják elhinni, hogy van esélyük megnyerni. Sokan vetnek be tabletet, iPad-et, iPhone-t – ilyen jellegű nyereményekkel már sok átverés volt, ezért ezekkel nehéz megteremteni a hitelességet. A befektetett energiának és a nyeremény értékének is érdemes összhangban lennie: ha például kuponos játékot futtatunk, nyugodtan adhatunk kisebb értékű ajándékokat, de egy több hétig tartó fotópályázat esetén – amikor a versenyzőknek is meg kell dolgozniuk a részvételért és a szavazatokért – akkor nagyobb összegű nyereményt adjunk!
#'''Promotáljuk a játékunkat!''' Facebook hirdetésekkel, figyelemfelkeltő posztokkal vagy akár hírleveleinkben is népszerűsíthetjük nyereményjátékunkat, intenzíven ösztönözve a felhasználókat a részvételre.
1 859
szerkesztés