Helybővítményt beállítani AdWordsben

Innen: Hogyankell.hu

[szerkesztés] Hogyan kell helybővítményt beállítani az AdWords hirdetésekhez?

A helybővítmény gyakorlatilag egy plusz sort jelent az AdWords hirdetésben, ahol az irodánk vagy a boltunk címét és egyéb elérhetőségeit tüntethetjük fel. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet néhány lépésben beállítani a helybővítményeket.

[szerkesztés] Lépések

  1. Lépj be az AdWords fiókodba, majd az adott kampánynál válaszd a Hirdetésbővítmények (Ad Extensions) fület. (Ha esetleg még nincs AdWords hirdetésed, ezzel a cikkel érdemes kezdened.)AdWords Hirdetesbovitmeny1.jpg
  2. A menü alatti szürke sávban nyisd le a Megtekintés:… (View:…) gombot, majd válaszd a Helybővítményeket (Local Extensions).AdWords Hirdetesbovitmeny2.jpg
  3. Ezek után két lehetőség közül választhatsz:
    • Ha már rendelkezel Googel Helyek (Google Places) fiókkal, az ott megadott üzleti adatok befűzéséhez válaszd A Google Helyekből származó címek (Adresses from Google Places) lenyíló menüt.
    • Ha nem rendelkezel Google Helyek (Google Places) fiókkal, válaszd a Manuálisan megadott linkek (Manually Entered Addresses) lenyíló menüt. Mi a továbbiakban ezt a lehetőséget mutatjuk be részletesebben.
  4. Kattints az Új bővítmény (New Extension) gombra.
  5. Töltsd ki a megjelenő űrlapot: add meg a vállalat nevét, telefonszámát, címét, irányítószámát, amit szeretnél megjeleníteni a hirdetés alatt.
  6. A térképikont a Válasszon másikat (Choose antoher) linkre kattintva cserélheted le a vállalkozásod profiljához leginkább illőre, vagy akár fel is tölthetsz egy új ikont. Utóbbi esetben ügyelj arra, hogy egy 16x16 pixeles .gif, .png vagy .jpg formátumú képet használj.
  7. Feltölthetsz egy üzleti képet is (ez 125x125 pixel méretű).
  8. Ha mindennel kész vagy, kattint a mentés gombra.AdWords Helybovitmeny1.jpg

[szerkesztés] Tippek

  • Az okostelefonokon a hirdetésben megjelenő telefonszám kattintható, így azonnal fel tudnak hívni az érdeklődők.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • AdWords fiók
  • legalább egy AdWords kampány

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • A helybővítmények jellemzően akkor jelennek meg, ha a hirdetés az első pozíciókban jelenik meg (de ekkor sem minden esetben). Ezért fokozottabban kell törekedned a kampány minőségének javítására.

[szerkesztés] Kapcsolódó videók

[szerkesztés] Források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Andi02, JViki