Továbbfejlesztett kampányra frissíteni az AdWordsben szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
3. sor: 3. sor:
 
[[Fájl:AdWords_upgrade.jpg|right]]
 
[[Fájl:AdWords_upgrade.jpg|right]]
  
Az AdWords hirdetési rendszerében 2013. július 22-től csak továbbfejlesztett (enhanced) kampányokat lehet kezelni. Érdemes már a kötelező átállás előtt frissíteni a beállításokat, és tesztelni a változásokat. Ezt az alábbi lépések mentén kezdhetjük el:
+
Az AdWords hirdetési rendszerében 2013. július 22-től csak továbbfejlesztett kampányokat lehet kezelni. Érdemes már a kötelező átállás előtt frissíteni a beállításokat, és tesztelni a változásokat. Ezt az alábbi lépések mentén kezdhetjük el:
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
28. sor: 28. sor:
 
* Egyesíteni csak olyan kampányokat lehet, amelyekkel ugyanazokat a termékeket/szolgáltatásokat hirdetted, csak az egyikben asztali számítógépre és laptora, a másikban pedig mobil eszközökre céloztad.
 
* Egyesíteni csak olyan kampányokat lehet, amelyekkel ugyanazokat a termékeket/szolgáltatásokat hirdetted, csak az egyikben asztali számítógépre és laptora, a másikban pedig mobil eszközökre céloztad.
 
* Július 22-től az AdWords automatikusan frissíti az összes kampányt a továbbfejlesztett változatra. Érdemes tehát még ez előtt áttekintened a beállítási lehetőségeket, hogy mindenképpen a te céljaidhoz igazodva jelenjenek meg a hirdetések.
 
* Július 22-től az AdWords automatikusan frissíti az összes kampányt a továbbfejlesztett változatra. Érdemes tehát még ez előtt áttekintened a beállítási lehetőségeket, hogy mindenképpen a te céljaidhoz igazodva jelenjenek meg a hirdetések.
* A frissítésre az éppen szünetelő kampányoknál is szükség van (ha vannak olyan kampányaid, amelyek régóta nem futnak, és nem is tervezed az újraindításukat, érdemes átgondolni a törlésüket).
 
  
 
== Kapcsolódó videók ==
 
== Kapcsolódó videók ==
37. sor: 36. sor:
  
 
* [http://sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg SAKKOM Interaktív online pr és marketing]
 
* [http://sakkom.hu/online-marketing-ugynokseg SAKKOM Interaktív online pr és marketing]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)