Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Interakciót kiváltani a Facebook oldalon

Nincs méretváltozás, 2013. január 25., 13:41
Lépések
# '''Legyünk nagyon tömörek!''' A posztok hosszát illetően a legjobb, ha a poszt szövege a 80 karaktert sem haladja meg, de a 140-en mindenképp próbáljunk meg belül maradni.
# '''Kérdezzünk!''' Kérdés nélkül nincs válasz. Ez a Facebook-ra is igaz. Tehát bármilyen szöveges vagy képes posztot is használunk, legyen benne kérdés, amire válaszolhatnak vagy reagálhatnak a követők! Tanulmányok szerint, ha hosszabb szöveges bejegyzést rakunk ki (pár mondat), akkor a legjobb, ha a kérdés a végén hangzik le, mert így nagyobb az esélye, hogy a közönség tagjai reagálni fognak rá!
# '''Indítsunk szavazást a Kérdés beépített Facebook funkció segítségével!''' [[Fájl:Kérdés.png|center]] A kérdésfeltevés speciális formája a Facebook beépített Kérdés alkalmazása, mellyel lehetőségünk van arra, hogy feltegyünk egy kérdést és azokhoz előre megadott válaszokat rendeljünk hozzá. Azt is személyre szabottan beállíthatjuk, hogy a rajongóink csak választhatnak a meglévő opciók közül vagy újakat is hozzáadhatnak. Például egy étterem esetében érdemes lehet a következő heti menüről egy rövid szavazást indítani, például: „Mit szeretnétek, mi legyen a következő heti menü?”. A kérdésfeltevések előnye, hogy a szavazó üzenőfalára kikerül, hogy szavazott, ezáltal motiválja a barátait is, viszont ezeket nem lehet előre időzíteni![[Fájl:Kérdés.png|center]]
# '''Használjunk képeket a posztokban!''' Egyes tanulmányok szerint a képes posztok akár 39%-kal jobban is működhetnek az interakció szempontjából, mint az átlagos posztok. Kevésbé a kommentelés, inkább a like és a megosztás az, amit könnyen el lehet érni egy képes poszttal. Ami azért is jó, mert így mg tovább növelhetjük az elérésünket.
# '''Használjunk emotikonokat!''' Az emotikonok az internetes nyelvben a hangvétel és stílus jelölői. Azt már mindenki tudja, hogy a Facebookon elsősorban a közvetlen hangvételű, megmosolyogtató posztok működnek a legjobban még a „komolyabb” vállalatok vagy szervezetek esetében is. Az emotikonok ennek a könnyed hangvételnek az erősítésére szolgálnak. De itt sem mindegy, hogy melyikeket használjuk. Egy statisztika szerint az interakció szempontjából leghasznosabb emotikonok a következők: :D; :P; :-D; :(.
935
szerkesztés