Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben

Innen: Hogyankell.hu

[szerkesztés] Hogyan kell mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben?

Google-adwords-mobilajanlat-korrekcio.jpg

Ha eléred a célcsoportodat mobilozás közben, akkor érdemes lehet a mobilos hirdetésekre fókuszálnod, illetve mobilajánlat-korrekciót használnod, aminek segítségével több mobilos felhasználónak jelenítheted meg a számukra készített hirdetésedet. Az alábbiakban megmutatjuk, hogy milyen lépéseket kell végrehajtanod a mobilos hirdetések kiemeléséhez.

[szerkesztés] Lépések

  1. Lépj be az AdWords-fiókodba!
  2. Válaszd ki a megfelelő kampányt és/vagy a hirdetéscsoportot!
  3. Kattints a beállítások gombra!
  4. Válaszd az eszközök opciót!
  5. Add meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét!
  6. Állítsd be, hogy növelni vagy csökkenteni szeretnéd az ajánlatot!


[szerkesztés] Tippek

  • Kampányban és hirdetéscsoportban is adhatsz meg ajánlatkorrekciót. Ha mindkét szinten beállítod, akkor a rendszer a hirdetéscsoport beállításait fogja figyelembe venni.
  • -90-től +300 százalékig adhatod meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét.
  • Ha egyáltalán nem szeretnéd mobilon megjeleníteni a hirdetéseidet, akkor -100 százalékot írj be!


[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Internetkapcsolat.
  • AdWords-/Google-fiók.
  • Meglévő hirdetési kampány.
  • Mobilra optimalizált hirdetések.
  • Mobilra optimalizált, vagy legalább reszponzív weboldal.


[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Ha kampány szinten -100% az ajánlatkorrekció, akkor hiába állítasz be hirdetéscsoport szinten korrekciós értéket, a rendszer nem fogja figyelembe venni, és letiltja a kampány mobilos megjelenítéseit.

[szerkesztés] Kapcsolódó videók


[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Tudnivalók az ajánlatkorrekciókról

Az oldal szerzői

Lilly